Forex Handelsplattformer Til Mac


Last ned Trading Station. High Risk Investment Warning Trading utenlandsk valuta, eller kontrakter for forskjeller på margin, gir høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine innskudte midler. Før du bestemmer deg å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomiske situasjoner, behov og erfaringsnivå. Du bør være oppmerksom på alle risikoer knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov Innholdet på dette nettstedet må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper samlet, FXCM-gruppen Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM-konsernet. Forex Capital Market s Limited er autorisert og regulert i Storbritannia av Financial Conduct Authority Registreringsnummer 217689.Tax behandling Den britiske skattebehandlingen av dine økonomiske spillaktiviteter avhenger av dine individuelle omstendigheter og kan være gjenstand for endringer i fremtiden eller kan variere i andre jurisdiksjoner. Kopyright 2017 Forex Capital Markets Alle rettigheter reservert. Northern Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8th Floor, London EC3R 6AD Selskapet er innlemmet i England Wales 04072877 med registrert kontor som ovenfor. Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre ytelsen og funksjonaliteten til vår Nettstedet, som i siste instans forbedrer surfingopplevelsen Ved å fortsette å bla gjennom dette nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler. Du kan endre innstillingene for informasjonskapsel når som helst Lær mer. Din nettleser er utdatert. MetaTrader 4..MetaTrader 4, MetaTrader 4 ,. MetaTrader 4,,,,. MetaTrader 4,. MetaTrader 5. , MetaTrader 5, Empirica Software. MetaQuotes Software Corp. Platformen du foretrekker, optimalisert for din O S. Forex Education. Partners Institutional. Market News Blog. AxiTrader er et registrert firmanavn for AxiCorp Financial Services Pty Ltd AxiCorp AxiCorp ACN 127 606 348 er autorisert og regulert av Australian Securities Investments Commission ASIC AFSL-nummer 318232 Investering i over-the-counter-derivater medfører betydelige risikoer og er ikke egnet for alle investorer Du kan miste vesentlig mer enn din opprinnelige investering Når du kjøper våre derivatprodukter, har du ingen rettighet , rett eller forpliktelse til den underliggende finansielle eiendelen AxiCorp er ikke en finansiell rådgiver og alle tjenester er utelukkende utelukkende. AxiCorp er kun autorisert til å gi generell rådgivning og informasjon er av generell karakter og tar ikke hensyn til dine økonomiske mål , personlige forhold AxiCorp anbefaler at du søker uavhengig person al finansiell rådgivning A Product Disclosure Statement PDS for våre finansielle produkter og vår Financial Services Guide FSG er tilgjengelig på eller kan fås gratis ved å ringe AxiCorp på 1300 888 936 61 2 9965 5830 PDS og FSG er viktige dokumenter og bør vurderes før du bestemmer deg for å anskaffe, holde eller avhende AxiCorps finansielle produkter eller tjenester. Informasjonen på dette nettstedet er kun for australske innbyggere. Opphavsrett 2017 AXICORP Level 10, 90 Arthur Street, North Sydney NSW 2060. Takk for at du besøkte AxiTrader. Legg merke til at beboere i landnavn ikke er kvalifisert til å søke om en konto gjennom. Hvis du er bosatt i landetavn, vennligst besøk vår nettside for riktig nettside der vi tilbyr fordeler som passer til din lokale region. Hvis du fortsatt vil fortsette, lukk bare dette vinduet. Vis correctwebsite Nei takk. Platformen du foretrekker, optimalisert for din O S. Forex Education. Warning Spread betting og CFD trading begge bære et høyt nivå av risiko for din kapital med mulighet for å miste mer enn din opprinnelige investering Disse produktene kan ikke være egnet for alle investorer, og er ikke tilgjengelig for personer under 18 år. Vær så snill å sørge for at du er fullt klar over risikoen og henviser til vår risikovarsel hvis Nødvendig, søk selvstendig økonomisk råd Kundeavtalen og gjennomføringspolitikken som er tilgjengelig på, er viktig og bør vurderes før du bestemmer deg for å kjøpe, holde eller avhende AxiTrader s products. AxiTrader UK er et handelsnavn på AxiCorp Limited som er registrert i England og Wales under registrert nummer 06378544 AxiCorp er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority FCA Referansenummer 509746 Vår registrerte adresse er 55 Baker Street, London W1U 7EU, UK. Copyright 2016 AXICORP. Takk for at du besøkte AxiTrader. Vær oppmerksom på at beboere i landnavn er Ikke kvalifisert til å søke om en konto gjennom. Hvis du bor i landetavn, vennligst besøk vår nettside for riktig nettside Vi tilbyr fordeler som passer til din lokale region. Hvis du fortsatt vil fortsette, lukk bare dette vinduet. Vis korrekt nettside Nei takk. Hva er den beste handelsprogramvaren for Mac. Oppdatert mandag 16. november 2015. Bruk TradeStation som min kartleggingsplattform alltid stoppet meg å bytte fra en Windows-datamaskin til en Apple Mac, ikke noe mer. Jeg gjorde flyttingen over 5 år siden og har aldri sett tilbake Hvis du har lyst til å gå av Microsoft tredemølle, men var en TradeStation dø hardt som disse handelsmennene på Big Mike s forum da denne funksjonen artikkelen vil hjelpe deg å ta spranget Les videre. Jeg fant nettstedet ditt da min Dell krasjet i fjor og jeg lette etter info om å kjøre TradeStation på en Mac uten din sjenerøse veiledning jeg ville aldri ha gjort bryteren til en MacBook Pro Joe Russo, Elliott Wave Technology. Bare en kort takknemlighet om ideen om Mac Parallels TradeStation. Hva et fantastisk konsept jeg nettopp kjøpte MacBook og Parallels Downloaded TradeStation og det virker som en sjarm Det er raskere enn skrivebordet mitt trolig på grunn av Mac SS-diskstasjonen Så igjen, takk Rick W. Når jeg endelig droppet mine Dell-datamaskiner, valgte jeg den nydelige Apple MacBook Pro 17 Dette er et pent spec d 17 skjerm bærbar PC med 4GB RAM standard som jeg opped til 8GB jeg bruker halvåret reiser så en bærbar PC var det eneste logiske valget Jeg er heller ikke en fan av flere skjermer, så en anstendig størrelse og kvalitet skjerm var et must. Oppdatering januar 2012 Ny MacBook Pro 17 med SSD. I april 2011 ble jeg oppgradert til den nyeste versjonen av MacBook Pro 17, men i løpet av sistnevnte del av 2011 ble jeg plaget av ytelsesproblemer og bestemte meg for å oppgradere til SSD Solid State Drive-versjonen av maskinen mens i California. Then en liten birdie fortalte meg at 2011 MacBook Pro hadde prosessor problemer og Apple stille erstattet den aktuelle prosessoren i slutten av 2011 Vel det forklarer alt jeg ble solgt en sitron og jeg visste at noe ikke var riktig fra get-go jeg er glad jeg dratt min 2011-maskin men lærte lærte Apple-produkter kan gi deg ned. Jeg vil på det sterkeste anbefale å få en SSD-maskin kjører stille og fort, men hva en smerte det er å bytte maskiner når skal de gjøre dette enklere. Oppdatere mai 2015 Ny MacBook Pro 15 med Retina Display. Finally måtte jeg skjule min 17 MacBook Pro etter 4 år med nesten perfekt ytelse. Hvilken enestående maskin som 17 versjonen var for livet av meg, kan jeg ikke finne ut hvorfor Apple ikke har oppgradert det. Men min nye MacBook Pro har 16 GB RAM og en raskere prosessor, og det gjør en fin forskjell. Nå har jeg flyttet til en 15 MacBook Pro, jeg savner virkelig den ekstra skjermen på 17-skjermbildet. Dessverre utnytter TradeStation ikke skjermmulighetene i netthinnen. Se denne artikkelen for en fullstendig gjennomgang av fordeler og ulemper med å kjøre TradeStation på en netthinnen MacBook Pro. Vær oppmerksom på at rådene under skal fungere like bra for bærbare og stasjonære Apple Mac. For å kjøre TradeStation på en Mac trenger du Parallels. Runni ng TradeStation på en Mac er avhengig av emuleringsprogramvare Det beste er Parallels Desktop for Mac nå på Versjon 10 Denne veldig flinkprogramvaren lar deg kjøre Windows-operativsystemet samtidig med Mac-operativsystemet. Det er solid og rask. To advarsler, men først, å kjøre emuleringsprogramvare som dette på en Mac, trenger du en som har en Intel-CPU, dvs en ny Mac, Parallels kjører OK med 2 skjermer, men noe mer enn det, og ytelsen forringes med merkbart lag. Selv om jeg valgte å kjøre den nyeste versjonen av paralleller på min Mac er det ikke ditt eneste valg VMware Fusion er en konkurrent, men i min undersøkelse var vurderingene ikke like gunstige Macer kommer også med et innebygd verktøy som kalles Boot Camp. Dette lar deg partisjonere harddisken og installere Windows sammen side Mac-operativsystemet Den eneste ulempen er at du ikke kan kjøre de to operativsystemene samtidig, i motsetning til Parallels. Så når du har lastet Parallels på Mac, installerer du en nåværende versjon på Windows versjon 8 1 fungerer godt Fra Windows, start Internet Explorer, og last ned og installer den nyeste versjonen av TradeStation nå på Versjon 9 5 Og du vil kunne kjøre TradeStation på Windows, inne Parallels på Mac-maskinen din Det er sømløst. TradeStation ytelse på en Mac er utmerket. Så det er hvordan å kjøre TradeStation på en Mac Hva med ytelsen på en Mac Oppstart og kart åpningstider er svært akseptabelt og raskere med hver oppdatering av Parallels og Mac maskinvare Her er statistikken når Jeg byttet først til en Mac med min nyeste Mac de re sannsynligvis 30 better.40 sekunder for å starte Mac.3 sekunder for å starte Parallels.60 sekunder for å starte Windows 7.10 sekunder for å starte og logge på TradeStation.15 30 sekunder for å åpne en av mine komplekse tick bar diagrammer, og.1 5 sekunder for å åpne noen andre minutt, timeliste eller daglige chart. Not dårlig I tillegg håndterer det åpne flere komplekse diagrammer all-in-one og ingen krasjer kjører TradeStation på Mac noe som plaget Jeg bruker ofte på Dells kjører Windows. Jeg har en følelse av at åpningstider for kart, spesielt tippestikkdiagrammer, er mer avhengig av hastigheten på Internett-tilkoblingen din enn maskinens fart. Disse testene ble kjørt i Sydney, Australia, på en god bredbåndsforbindelse Men husk, det er fortsatt den langsomme hoppen over Stillehavet som legger til en forsinkelse for meg. Pros fra TradeStation på en Mac. Så her er Pros som jeg ser på å kjøre TradeStation på en Mac. Den fungerer Ingen krasjer og fast. Able å åpne flere tick bar diagrammer samtidig. Real-time diagram oppdatering er rask too. No fan støy og kult å være ærlig jeg ikke engang vet om det er en fan. Og så er det de vanlige fordelene med å kjøre en Mac De fleste av oss fra PC-verdenen er kjent med disse vi har sett annonsene, men Men de tingene som har slått meg er. Det virker bare nettverk, installerer avinstallering av applikasjoner, etc. Vakkert konstruert maskinvare, ingen sammenføyninger, ingen kroker og kroker å bli skitten. Veldig rask oppstart på ca 15 30 sekunder. Samløs integrering med iPhone, iPod, iPad, iTunes, osv. Ja, uten tvil har Windows 7, 8, etc brakt Microsoft langt. Men Apples holistiske tilnærming og overlegen engineering har resultert i en maskin som nesten kjører Windows - Innfødt programvare bedre og raskere enn på en Windows-maskin. Windows-maskinprodusentene bør være flau. Handelen med TradeStation på en Mac. OK Nok av Apple-gushy-entusiasmen. Det må være litt Cons, right. Well, yes. Men heller enn ser disse som ulemper ved å kjøre en Mac, ser jeg dem som tilpasninger jeg må gjøre, så her er min liste. Nytt tastaturoppsett betyr å lære om eller omdirigere hurtigtaster I TradeStation gjorde det meg mulig å helt tenke på mine hurtigtastinnstillinger, så i tide bør jeg være litt raskere Men da er det alle Mac-spesifikke kommandoer too. Finder for å administrere dokumenter og filer er ikke så lett som Windows i det minste ved første øyekast Ja, det er noen fine grafiske funksjoner som Cover Flow men Jeg er i hastighet og hurtigtaster Spotlight C Ommand Space på Mac ser ut til å være en mye raskere måte å få tilgang til dokumenter, filer, applikasjoner, web, etc. Apple-native versjoner av applikasjoner må bli funnet og funksjonalitet gjenopplært Og dette tar tid Don t undervurdere tiden du har investert i å bli dyktige løpende programmer som Word, Excel, etc. Mac-versjonene er forskjellige i noen tilfeller, veldig forskjellige Eller hoppe rett inn i Google Docs-serien med skybaserte programmer. Den nyeste retina-HD-skjermoppløsningen som Apple presser på alle det er maskinvare, er bortkastet på TradeStation TradeStation er hardkartet og skaleres ikke som et vanlig grafikkprogram. Dette betyr at hvis du setter skjermen til retina-definisjon med TradeStation, vil linjene tekst tegnene, alle grafiske elementer osv. bare være tynnere, ikke noe høyere definisjon. Så det er tilbake til klasserommet for litt lekser Scott D anbefalte denne boken for PC-brytere Bytte til Mac Den manglende håndboken av David Pogue. Update Oktober 2011 MacKeeper reddet meg. OK, dette er kontroversielt Men jeg m bare fortelle deg hva som fungerte for meg I oktober 2011 begynte min Mac å kjøre kjører langsomme, spinnende strandballer, overdreven fanestøy. Det siste strået var Gmail identifisert et virus på en Utgående e-postvedlegg Vel, det begynte å tenke meg, kanskje Macs kan få virus. I jakten på å finne en løsning jeg har oppdaget MacKeeper, kjørte jeg det en gang og i løpet av minutter identifiserte og fikserte jeg massevis av problemer, inkludert 2 virus. Forskjellen på min Mac er natt og dag Den går nå fort og er super stille igjen. MacKeeper er ikke billig på 90, men i mitt sinn er det uvurderlig, jeg bor på min Mac, og den må løpe feilfritt. Don t vite hva det var fast til tross for å spørre loggene men programvaren håndterer virus, søppelfiler, optimalisering tweaks, etc. Jeg kunne ikke være lykkeligere Men noen tror det er svindel jeg er uenig. Installer TradeStation på en Mac trinn for trinn. Før du begynner å flytte TradeStation til en Mac du Jeg trenger en full versjon av MicroSoft Windows 8 1 120 En oppgraderingsversjon er ikke god nok, da Microsoft ser dette som en helt ny installasjon. Du trenger også en kopi av Parallels Desktop 10 80 som diskutert ovenfor. Deretter er trinnene for å flytte TradeStation fra en gammel PC til en ny Mac. Export dine egne ELD-filer fra TradeStation File Import Export EasyLanguage Eksporter EasyLanguage Etc. Backup TradeStation-arbeidsområder og - innstillinger Filbackup Gjenopprett TradeStation Backup TradeStation Etc. Copy disse EasyLanguage - og backupfiler, pluss eventuelle kjøpte DLLs som lever i TradeStation Programma mappe, til Mac. Install Parallels Desktop på Mac. Start Parallels og installer Windows. Within Parallels og Windows OS start Internet Explorer. Log inn på kontoen din på og last ned den nyeste versjonen av TradeStation Client Login Logg inn Last ned TradeStation Platform Etc. Start TradeStation og importer dine egne ELD-filer til TradeStation File Import Export. EasyLanguage Import EasyLanguage Etc. Restore Tr adeStation arbeidsområder og innstillinger File Backup Gjenopprett TradeStation Gjenopprett TradeStation Arkiv Etc. Move eventuelle kjøpte DLLer tilbake til TradeStation Programma-mappen på din Mac. Check Analysegrupper Format Administrer Analysegrupper Etc. Re-tilordne hurtigtaster, se nedenfor Se Hotkeys Etc. Make sikker på at tofinger rulling virker i paralleller Innstillinger Maskinvare Untick Aktiver glatt rulling. Sist foreslår jeg å installere et anti-virus anti-spyware program i Windows OS. Min personlige favoritt er AVG fordi den er lett, rask og mindre enn 20.Update November 2014 Changed Parallels innstillinger. Jeg er litt flau jeg visste ikke dette I Parallels, kan du justere hvor mye CPU strøm og RAM du la din virtuelle Windows-maskin bruke. Jeg la merke til en liten dataarstning på min maskin i det siste, og så bestemte meg å undersøke Og det viser seg ved å øke CPU-innstillingen til 2 og RAM-innstillingen til 2 GB. Jeg var i stand til å få ting til å kjøre mer jevnt. For å komme til dette innstillingsvinduet, slå av TradeStati på og avslutt din virtuelle Windows-maskin. Så i Parallels Desktop går du til Virtual Machine Configure General, og du kan bytte antall CPUer og skyve RAM-innstillingen. Husk at alt ekstra du gir Windows-maskinen, ta deg bort fra Mac-maskinen. Så gå forsiktig med denne stuff. Update januar 2015 Bruke Memory Clean app. Jeg begynner også å bruke en RAM-minne rengjør app Memory Clean av FIPLAB er en gratis app for Mac som du kan bruke til å frigjøre RAM-minne og hjelpe Macen din til å kjøre mer jevnt Jeg Ikke sett appen til Auto Clean, men klikk på Clean Memory-knappen når ting føler seg sakte. Her er mine nye TradeStation-hurtigtastinnstillinger. Mac-tastaturoppsettet tvang meg til å tenke på hurtigtastene mine. Her er det jeg bruker. File Close Workspace W. File nytt vindu Ctrl N. File nytt arbeidsområde N. File neste arbeidsområde Fn Right. File Åpne arbeidsområde O. File Forrige arbeidsområde Fn Venstre. File Lagre arbeidsområde S. Format Format Symbol F. Pointers Window Tracking. Pointers Arbeidsområde Tracking. Tools Scroll One Pa Ge Venstre Alt Down. Tools Scroll One Page Høyre Alt Up. Tools Rull til begynnelsen Alt Left. Tools Rull til slutt Alt Right. There går du Bare noen første tanker om handelsprogramvare for Mac og kjører TradeStation på en Mac Så langt jeg d rate det 9 5 av 10 Den eneste ulempen er den tiden det tar å justere. Oppdatere oktober 2010 Vurdering dråpe fra 9 5 10 til 9 10. Det har vært 3 måneder nå siden jeg hoppet gjerdet og flyttet til en Apple Mac Rating etter 3 måneder 9 av 10 Ville jeg gå tilbake til Dell Microsoft Windows Ikke på deg livet. Etter 3 måneder er jeg nå Mac-tilpasset Jeg har blitt vant til det nye tastaturoppsettet, ulike snarveier og Mac-måten å gjøre ting på. Så jeg Nå er det ganske mye å øke produktiviteten. Dette tar litt tid, og jeg har fortsatt en følelse av at jeg mangler noen triks. TradeStation er 100 stabil og rask på min Mac og har vært en reell forbedring over min gamle Dell-maskin som er en helt mot-intuitiv konklusjon. Så hvorfor min vurdering faller fra 9 5 til 9 Min kone s MacBook Pro 15-harddisken ble ødelagt Jeg måtte omformatere og reinstallere operativsystemet På plussiden var denne prosessen rask og enkel. En absolutt nødvendighet er å bruke en online backup-tjeneste. Denne artikkelen burde ha overbevist deg om det. TradeStation fungerer bra på en Mac Ikke bare er det mulig å kjøre TradeStation på en Mac, men det er raskt, stabilt og enkelt. Jeg vurderer min erfaring med å kjøre TradeStation på en Mac mellom 9 og 9 5 av 10 Og sørg for at du får en Mac med SSD. Parallels er den beste emuleringsprogramvareløsningen Hemmeligheten er å bruke Parallels Desktop-programvare for å kjøre Windows-operativsystemet samtidig med Mac-operativsystemet. Hvis du bruker Boot Camp, kan du ikke kjøre operativsystemene samtidig. Funksjonen er solid Oppstart opp tider og sanntidsoppdateringsfrekvenser i realtid er raske og absolutt ikke verre enn på et Windows-operativsystemmaskin. Men justering til en Mac tar tid Du må re-lære og tilordne hurtigtastinnstillinger i TradeStation for å gi kvoter for det forskjellige Mac-tastaturoppsettet Du må også finne og tilpasse til alle Mac-innfødte programvare, som Word, Excel, etc. Og du vil kanskje vurdere en 27-skjerm. MacBook Pro 17-skjermen er flott for handel og reiser. 15 MacBook Pro-skjermen er litt på den trange siden Siden jeg blir eldre og jeg ikke vil ødelegge synet, tenker jeg på å bruke en større skjerm. Og takk til alle Emini-Watch-tilhenger som bidro med Mac-handel forslag.

Comments